måndag 28 april 2008

Problem med registrering

Jag har inte kunnat regga mig på min nya kurs och läraren stog helt frågande när jag sa att jag inte hade blivit registrerad, han hade ju lämnat in att jag skulle gå kursen. När jag äntligen blir reggad visar det sig att jag och 4 andra i min grupp inte har anmält oss till tentan som är på måndag så vi får inte göra den, suck och stön. Så nu får vi göra den på omtentan som är i juni, känns mindre bra att vara tvungen att göra en tenta på sommarlovet.

Ja ja det är bara att ta nya tag och börja tänka på nästa hemtenta istället för att gräva ner sig, vi får ju faktiskt göra den senare. Det är ju bara 4,5 hp så vi kan gå vidare utan att klara av en tenta om det skulle vara så.

Nu är det bara att börja läsa det som ska vara läst till imorgon ca 100 sidor plus ett kompendium från skolverket, mindre kul att göra.

Innan jag gör det ska jag leka lite med Emil som är hemma idag eftersom han har ögoninflammation och inte får gå på dagis, han ska följa med mig till skolan imorgon. Hoppas att han kan gå på onsdag så han inte behöver följa med mig igen, det är ju inte så kul att vara där för honom.

Inga kommentarer: